Pages

Thursday, May 24, 2012

Selamat Bertunang Sofian& Syifa

design kalini mmg design dari tuan punye badan sendiri......cuma sy tak amek order utk fondant...makanye dgn rela hati Cik Syifa kata ok guna btcream :) hoyeah!

jalan jauh lagi cupcakes ni...Penang- Alor Star

Selamat Bertunang Sofian & Syifa
Chocmoist Cupcakes : 16pcs
Chocolate filling
design by her own :)
**sgt suwit



semoga berpuas hati!

Friday, May 18, 2012

Selamat Bertunang

Order dari student Teknologi Fotografi ( Giatmara Bukit Gelugor )
Rainbow Cake
Frosting Italian Buttercream
terima kassih!





Sunday, May 6, 2012

GANTUNG APRON??

Assalamualaikum......
pada kawan2 yang dihormati.....saya akan bercoti2 M'sia ke Pantai Timur dari 4 hingga 6 Mei ni....
makanya saya tak dapatlah nak menerima order...tapi after balik dari sana...insyaAllah boleh dah terima order....nk order awal2 utk tarikh selepas tu pun boleh....

Terima Kasih....segala kesulitan amat dikesali :)

Friday, May 4, 2012

We Love U Ma & Mama

order kalini dari En. Afnan dan isteri..sempena hari ibu...
dibuat pilihan mcm ni sbbnye semua adik beradik nama dlm cupcakes...
selamatlah perjalan kalian sekeluarga ke Cameron Highland!





 Choc Moist Cake 7"
9pc cupcakes
Buttercream



Wednesday, May 2, 2012

Happy Birthday Che Sue

order dari Zack ( my x MRSM Kuala Klawang geng )
sekarang kat UniKL.....rock kapak dulu...skarang kelek anak ...heheh)





Rainbow Cake
Italian Buttercream





Angry Bird Cake

order kali ni dari Mulan...kawan saya..
dia order Chocmoist Cake
theme Angry Bird
untuk makan2....rajin dak ni :)


1st time saya terima order skali 2 bj kek...sib baek cuti...stay up smpai cerah!
kalau hari keje,mmg 1 bj je....petang tu PANGSAN!





mekaceh!

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space